12.04.2023

Välkomna till vårens O-ting 27 april

JHOF bjuder in till Vårting torsdag den 27 april kl 19. Vi avhandlar aktuella frågor och får besök av Svenska orienteringsförbundets förbundschef Susanne Maarup.
ORIENTERINGSTING!
Barmarkssäsongen är snart igång!

JHOF bjuder in till ting för att via diskussioner och samarbete utveckla länets orientering.
Spring först Parkorientering #4 den 27 april

Möt sedan upp på sekretariatet på skidstadion eller via Teams kl 19:00

På mötet kommer Susanne Maarup, förbundschef Svenska orienteringsförbundet för att informera, tipsa och lyssna till oss och våra förutsättningar att bli ”flera och mera” orienterare!

På agendan:
  • Hur blir vi flera och mera? Begränsande faktorer?
  • Behov av utbildningar?
  • Information/repetition kring tävlingsprogram kommande år, hur är läget med revidering av nyritning av kartor för dessa tävlingar?
  • Övriga frågor
Torsdag den 27 april kl 19.00 i sekretariatet på Östersunds skidstadion!

Anmälan så snart som möjligt dock senast 24 april till: martin.krokom(at)gmail.com

Alla som vill bidra till att utveckla distriktets orientering är varmt välkomna!

Välkomna önskar JHOFs styrelse