13.06.2024

Inbjudan till webbinarium – Inkludering - Världens möjlighet!

Svensk Orientering
Svenska Orienteringsförbundet jobbar med inkludering på många sätt. Är du intresserad av att veta mer om specifikt inkludering av personer med funktionsvariation eller personer som bor i socioekonomiskt utsatta områden? Hjärtligt välkommen att inspireras och ställa dina frågor om hur vi kan inkludera fler i vår förening.

OBS! Framflyttat. Nytt datum är 24 september.

Tisdagen den 24 september bjuder Helena Hehlke projektledare för paraorientering och Malin Widell programansvarig inom Mångfald och Inkludering in till ett webbinarium där de berättar om hur föreningar kan arbeta för att inkludera personer med funktionsvariation respektive personer från socioekonomiskt utsatta områden.

Låter det intressant? Webbinariet hittar du här. kl. 19.00 - 20.00 Anmälan senast 18:00.

Missar du detta webbinarium kan du ta del av inspelningen i efterhand då det publiceras i utbildningsportalen.

Första gången du deltar i ett webbinarium i serien anmäler du dig både till utbildningen ”Webbinarium – Förbundet informerar och inspirerar” och till det specifika webbinarium du vill vara med på. Vill du sedan ta del av fler webbinarium så anmäler du dig till de ämnen/tillfällen du finner intressanta. Är du anmäld till serien kan du ta del av alla inspelningar från tidigare webbinarium.

Vill du ha mer information om utbildningsportalen och hur man loggar in så finns det en sida för frågor och svar om portalen som du når genom att klicka här.