25.01.2021

Kallelse till Årsmöte den 18/3

Härmed kallas föreningar anslutna till Ångermanlands OF samt ÅOF:s styrelse och kommittéer till Ångermanlands OF ordinarie årsmöte. På grund av den rådande pandemin som är i landet så kommer årsmötet att ske via TEAM, inget fysiskt möte.

Varje röstberättigad förening har en röst, Föreningarna kan ha två (2) ombud vid årsmötet.

Föreningens ordförande ska skicka in fullmakt för den som har rösträtt.

Motioner som ska behandlas på Årsmötet ska vara förbundet tillhanda senast söndagen den 14 feb 2021. Motionerna skall vara skriftliga och undertecknade av ordf, i föreningen.

Tid:          Torsdagen den 18 mars 2021. Klockan 19,00

Plats          TEAM möte

Ärenden:  Årsmötesförhandlingar.

Motioner till årsmötet.

Ekonomi.

Bilagor:    Fullmakt.

Ångermanlands OF
Styrelsen.

Namn och mailadress på samtliga ombud skall skickas in till angermanland@orientering.se
senast 1 mars 2021.

Fullmakt på den som representerar föreningen skall vara förbundet

tillhanda senast söndagen den 1 mars 2021.

Motioner till årsmötet skall vara förbundet tillhanda senast söndagen den 14 feb 2021.
Antingen via mail angermanland@orientering.se
brev Ångermanlands OF     Gerdal 126     893 94 ÖVERHÖRNÄS.

Alla möteshandlingar kommer att skickas till föreningarna i god tid före årsmötet.

Utskicken kommer till alla föreningar och till de ombud som anmält sitt deltagande vid mötet.

Uppdatering av stadgarna kommer att skickas ut till alla föreningar så fort dessa är godkända av SOFT.