26.01.2024

Inbjudan till webbinarium - SOFT:s skattkista för barn- och ungdomsledare

Svensk Orientering
Är du ledare inom orientering på jakt efter inspiration eller är din förening på väg att starta upp en ny barn- och ungdomsgrupp? Då är detta webbinarium för dig.

I detta webbinarium berättar Karolina Östlund, vikarierande barn- och ungdomsutvecklare på Svenska Orienteringsförbundet om olika material som finns till för att underlätta i er verksamhet och stimulera till aktivitet.

Onsdagen den 31 januari kl.19:30 är dagen och tiden för dig som vill lyssna och kunna ställa frågor. Missar du det tillfället kan du ta del av inspelningen i efterhand då den publiceras i utbildningsportalen. Varmt välkommen!

Första gången du vill delta i ett webbinarium i serien anmäler dig både till utbildningen "Webbinarium - Förbundet informerar och inspirerar" och till det specifika webbinarium du vill vara med på. Vill du sedan ta del av fler webbinarium så anmäler du dig till de ämnen/tillfällen du finner intressanta. Är du anmäld till serien kan du ta del av alla inspelningar från tidigare webbinarium.

Direktlänk till serien Webbinarium - Förbundet informerar och inspirerar i utbildningsportalen.

Vill du veta mer om utbildningsportalen finns det en fråga-och svar-sida om portalen som du når genom att klicka här.