02.02.2024

Inbjudan till webbinarium -Vart är vi på väg? Vi reser mot framtiden, du hänger väl med?

Svensk Orientering
Är du medlem, ledare eller förtroendevald i förening eller distrikt och vill veta mer om vart svensk orientering är på väg? Då är detta webbinarium för dig.

I detta webbinarium berättar förbundsordförande Maria Krafft Helgesson, styrelseledamöter Linda Take och Mats Rosander samt förbundschef Susanne Maarup om Svensk Orienterings strategi Kompassriktning 2030. Du får bakgrunden till strategin, beslutsgången och planen för hur vi alla kan bidra till att nå målen med dess möjliggörare på vår resa mot 2030.

Onsdagen den 7 februari kl.19:30 är dagen och tiden för dig som vill lyssna och kunna ställa frågor. Missar du det tillfället kan du ta del av inspelningen i efterhand då den publiceras i utbildningsportalen. Varmt välkommen!

Första gången du vill delta i ett webbinarium i serien anmäler dig både till utbildningen "Webbinarium - Förbundet informerar och inspirerar" och till det specifika webbinarium du vill vara med på. Vill du sedan ta del av fler webbinarium så anmäler du dig till de ämnen/tillfällen du finner intressanta. Är du anmäld till serien kan du ta del av alla inspelningar från tidigare webbinarium.

Direktlänk till serien Webbinarium - Förbundet informerar och inspirerar i utbildningsportalen.

Vill du veta mer om utbildningsportalen finns det en fråga-och svar-sida om portalen som du når genom att klicka här.