28.01.2020

Utbildningshelgen 28-29 mars på Selma Spa, Sunne

Nu finns inbjudan ute till Utbildningshelgen på Selma Spa Sunne, 28-29 mars 2020.

Du hittar all information och vilka utbildningar vi erbjuder här i inbjudan!
Uppdaterad 20200130 med kursledare i Närtävling med kvalité

Utbildningarna är parallella och är tvådagars förutom kursen ”Kartkontroll” som är endags och erbjuds på  söndag 29/3. På lördag finns gott om tid för träning och eller Spa aktiviteter.

Anmälan sker via Eventor, du loggar in med din vanliga inloggning. Anmälan är bindande efter 16/3. Sista anmälan är måndagen den 16/3.  Åldersgräns 16 år  (född 2004)

Anmälan gör du här: https://eventor.orientering.se/Activities?organisationId=21

Kostnad
Projektmedel från Svenska Orienteringsförbundet och RF-SISU Värmland gör att vi kan subventionera deltagaravgiften till endast 1 200 kr/person. Av de 1200 kr/person kan max 300 kr täckas av din förenings folkbildningsresurs. Kontakta din lokala idrottskonsulent på RF-SISU Värmland för mer information. De resterande 900 kr faktureras till din klubb som i sin tur avgör om det är du som deltagare som betalar eller om klubben kan subventionera ytterligare. Utan subventionen hade kostnaden varit 2 500 kr.

OBS! Kartkontrollutbildningen är endast på söndag 29/3 och kostar 500 kr.

Boende i dubbelrum. Du kan ange i anmälan vem du vill bo med. Om du önskar enkelrum tillkommer en kostnad på 500 kr/person, som inte subventioneras.

Frågor besvaras av Patrik Norlin eller Monika Wikström